מחזור משכנתא

מחזור משכנתא, למה כדאי?

משכנתא היא הלוואה שלוקחים לשנים רבות מאוד, בדרך כלל בגיל צעיר, מה שלא באמת מאפשר לנו לצפות את העתיד. מן הסתם, במקרים רבים התנאים בזמן קבלת הלוואת המשכנתא אינם זהים לתנאים לאחר מספר שנים, ולעיתים אף שונים משמעותית. הכוונה היא גם לתנאים הכלכליים של המשק הישראלי ושוק המשכנתאות בפרט, וגם לתנאים אישיים כמו למשל שינויים ברמת ההכנסה או הון עצמי פנוי.

שינוי בתנאים אלו יכול להביא בעלי משכנתאות למצב בו המשכנתא שלקחו לפני מספר שנים כבר אינה אידיאלית עבורם, וקיימים מסלולי משכנתא אחרים שהרבה יותר מתאימים להם מבחינה כלכלית ויכולים לחסוך להם כסף רב. זהו מצב שיכול להצדיק מחזור משכנתא ושינוי תנאי ההלוואה, לכאלו שיותר מתאימים למציאות הנוכחית ולרצון הלווה. ממש כפי שהמשפחה לרוב מתרחבת וזה עולה לנו הון תועפות, אנחנו גם מרוויחים הרבה יותר לעומת עובדים שזה עתה נכנסו לשוק העבודה. משמעות הדברים היא שכושר ההחזר שלנו משתנה ולכן מחזור משכנתא במקרה הזה יהיה צעד נכון וחכם.

אם עכשיו המצב הכלכלי שלכם השתנה ואתם יכולים להחזיר יותר כסף בחודש, לצמצם את מספר חודשי ההלוואה ובכך לחסוך בריביות, מדוע שלא תעשו זאת? היתרון הכלכלי כאן יכול להיות עצום! ולכן, למרות שמדובר על התעסקות ועל בירוקרטיה, אנחנו כן מציעים לכם לעשות זאת!

חברת ריסטרט מתמחה מזה שנים רבות בכל סוגי המשכנתא ככלל ובמחזור משכנתא בפרט, ומזמינה אתכם ליצור קשר על מנת לקבל ליווי אישי מאנשי מקצוע המובילים בתחום המשכנתאות. אנו מתגאים במתן יחס אישי לכל הלקוחות שלנו, ומאמינים ביחסים מקצועיים אשר מבוססים על אמון, הקשבה ובניית תוכנית כלכלית המותאמת לכל לקוח לפי צרכיו היחודיים. יחד נבצע עבורכם איפיון מחדש ובדיקה מדוקדקת של היכולת הכלכלית שלכם בהווה, תנאי ההלוואה שלכם והאלטרנטיבות שיכולות להחליף את המסלולים הקיימים בתמהיל המשכנתא שלכם. זאת בנוסף לבדיקת סביבת הריבית והמדדים במשק בתקופה הנוכחית, והמשמעויות הכלכליות הנלוות למחזור המשכנתא.

למידע נוסף השאירו פרטים

/ 5.

למידע נוסף השאירו פרטים
דילוג לתוכן