משכנתא דיגיטלית

מהי משכנתא דיגיטלית

אם תשאלו אדם שלקח משכנתא בעשור הקודם, מהי החוויה האישית שלו מתהליך קבלת המשכנתא, סביר להניח שהוא יתאר לכם חוויה מייגעת ומעייפת, שכוללת התלבטויות רבות, הפסד שעות  וימי עבודה רבים, פגישות מתמשכות עם יועץ משכנתאות, איסוף הכנה ואיסוף של המון מסמכים ושעות ארוכות של המתנה בסניף הבנק. משכנתא דיגטלית, כשמה כן היא – משכנתא המתקבלת על ידי אמצעים דיגיטליים. תהליך זה נועד לאפשר ללקוחות המעוניינים לקבל ייעוץ ללקיחת משכנתא כמה שיותר מהר, בצורה פשוטה, זמינה ונוחה, באמצעים דיגיטליים, במקום לקבוע פגישה אצל יועץ, להגיע אליו פיזית ולבזבז זמן יקר על פגישות. הייעוץ המתקבל דרך השירות יהיה מדויק באותה מידה, וכאמור הוא יתבצע בצורה מהירה יותר.

בשנים האחרונות, ענף הפינטק (טכנולוגיה פיננסית) מתפתח ומתקדם מבלי היכר. אחד הסימנים העיקריים להתקדמות הענף, הוא המעבר של עסקאות פיננסיות מעסקאות פנים אל פנים בשיטה המסורתית, לעסקאות המתבצעות באופן דיגיטלי. אם עד לא מזמן, כל עסקה הייתה כרוכה באין ספור מסמכים המתעדים את העסקה, חתימות רבות, פגישות אינסופיות ועוד – היום עסקאות מתבצעות באופן דיגיטלי.

את הפגישות המתמשכות עם יועץ המשכנתאות, מחליפה שיחה טלפונית או פגישת זום, שנערכת בין מקבל המשכנתא ליועץ המשכנתאות. המסמכים והנתונים הרלוונטיים למבקשי המשכנתא מועלים לשאלון דיגיטלי ייעודי. בפועל, ניתן לקחת משכנתא דיגיטלית מכל מקום – מהמשרד, תוך כדי נסיעה ברכבת, ואפילו מהספה בבית. בעידן המודרני, גם שלב החתימה על המשכנתא עבר לדיגיטל בחלק ניכר מהבנקים כך שאין צורך בהגעה פיזית אל סניף הבנק ממנו נלקחה המשכנתא.

יתרונות משכנתא דיגיטלית

ככל שעוברות השנים, הטכנולוגיה בה משתמשים גופים ברחבי העולם מתקדמת יותר ויותר. יחד איתה, עולה גם הדרישה למתן שירותים מהירים ומופשטים יותר ללקוחות. באמצעות השימוש באמצעים דיגיטליים, הלקוחות כבר לא נדרשים להמתין זמן רב  – הפלטפורמות המהירות, מאפשרות לקבל לקבל אישור עקרוני למשכנתא תוך זמן קצר, והצעה למשכנתא כעבור דקות ספורות בלבד. לצורך ההשוואה, אם תנסו לקבל הצעה במערכת הבנקאית המסורתית, תאלצו להמתין שעות ארוכות עד שתקבלו אותה, ולעיתים אף מספר ימים.

קיים יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות בשימוש בפלטפורמה הדיגיטלית. העובדה כי ניתן לקבל הצעות מחיר להלוואות משכנתא תוך מספר דקות, גורמת לכך שהמידע אודות הצעות הגופים הפיננסיים השונים זורם בקלות ובמהירות . הודות לכך, התחרות בין הגופים הפיננסיים גוברת, ומי שנהנה מכך הם הלקוחות, אשר מקבלים הצעות משכנתא משופרות עם חיסכון של עשרות אלפי שקלים.

למי זה יכול להתאים?

בעיקרון, משכנתא דיגיטלית יכולה להתאים לכל מי שמתעניין בלקיחת משכנתא לרכישת נכס חדש. בין אם זה זוג צעיר, הורים לילדים וכו'. כמו כן, תהליך זה יכול לשרת אנשים המעוניינים לרכוש נכס נוסף להשקעה, בעלי נכס המעוניינים למכור ישן ולרכוש נכס חדש במקומו, וכן מי שמתעניין במחזור משכנתאות, משכנתא הפוכה (לבני הגיל השלישי), משכנתא לעסקים ועוד. המערכת יכולה לספק מידע וכלים לנטילת סוגים שונים של משכנתא על פי הצורך. לכן מומלץ להשתמש בפלטפורמה זו, בשביל לחסוך זמן, טרחה וכסף!

חברת ריסטרט מעודדת את הקדמה הטכנולוגית והחדשנות בענף המשכנתאות, ובנתה פלטפורמה דיגיטלית נוחה, נגישה וקלה לצורך תהליך לקיחת משכנתא. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר על מנת לקבל ליווי אישי מאנשי מקצוע המובילים בתחום המשכנתאות. אנו מתגאים בתהליך הדיגיטלי שיצרנו על מנת להפוך את תהליך לקיחת המשכנתא לחוויה נעימה, קלה ופשוטה. בנוסף, מאמינים ביחסים מקצועיים אשר מבוססים על אמון, הקשבה ובניית תוכנית כלכלית המותאמת לכל לקוח לפי צרכיו הייחודיים.

למידע נוסף השאירו פרטים

/ 5.

למידע נוסף השאירו פרטים
דילוג לתוכן