משכנתא לכל מטרה

מהי משכנתא לכל מטרה?

ראשית, נזכיר כי משכנתא רגילה היא דרך לקבל הלוואה גדולה מהבנק על מנת לרכוש נכס  – על פי רוב דירה. במקרה כזה הבנק ישעבד את הנכס כך שבכל מקרה בו בעל המשכנתא אינו מצליח לעמוד בתנאי המשכנתא או לשלם את חובותיו, הבנק יוכל למכור את הנכס ולכסות את ההפרש.

במסגרת משכנתא לכל מטרה, אדם יכול לשעבד לבנק את הנכס שברשותו כל עוד הוא שולם במלואו או שנותרה יתרה נמוכה לתשלומי המשכנתא. כל אדם שמחזיק בנכס יוכל לקבל כנגד משכונו סכום גבוה ואפילו להמשיך להתגורר בנכס כל עוד הוא מחזיר את הסכום שקיבל מהבנק לפני תנאי המשכנתא.

משכנתא לכל מטרה, כפי שנשמעת, הינה משכנתא הניתנת עבור כל מטרה מלבד רכישת נכס למגורים, לדוגמא: כיסוי ואיחוד הלוואות, שיפוצים, הקמת עסק, השקעה בעסק, סיוע לבן משפחה, טיפול רפואי, טיול לחוץ לארץ, רכישת רכב וכל מטרה אחרת אשר אתם מעוניינים בה. כמובן שהבנק צריך לאשר את מטרת המשכנתא אך ברוב המקרים המטרות יחשבו לגיטימיות למדי ועל כן המשכנתאות יינתנו בקלות יחסית. לבנקים למשכנתאות אסור לתת הלוואת משכנתא לכל מטרה לטובת גיוס הון עצמי לרכישת נדל”ן, אבל המערכת החוץ בנקאית יודעת לעשות את זה.

בשונה ממשכנתא לרכישת דירה, במשכנתא לכל מטרה הבנק יאפשר מימון של עד 50% משווי הבית (לאחר הערכת שמאי מטעם הבנק) וזאת לאחר הפחתת יתרת המשכנתא הקיימת (במידה וקיימת כזו). הריביות הנמוכות באופן יחסי והיכולת לפרוס את המשכנתא לכל מטרה לתקופה ארוכה מאפשרות החזר תשלומים חודשי נוח וכזה המתאים עבור הלקוח.

כך גם אדם שברשותו מספר רב של הלוואות קצרות מועד בריביות גבוהות עם החזר חודשי גבוה, יוכל לקבל משכנתא לכל מטרה עבור סגירת כל ההלוואות (במרבית המקרים בריבית טובה יותר) לתקופה המתאימה לו ובכך להפחית את ההחזר החודשי ושלם עבור הלוואה אחת.

יתרונות במשכנתא לכל מטרה

  • בשונה מהלוואה רגילה, תקופת החזרי תשלומי המשכנתא היא ארוכה מאוד ויכולה להמשך מעל 20 שנה.
  • המשכנתא ניתנת כנגד נכס ובכך היא מסוכנת פחות עבור הבנק, מכאן שגיוס ההון יהיה בתנאים טובים.
  • אפשרות לאחד הלוואות וליצר החזר חודשי אחיד, ובכך להפחית את ההחזר החודשי הכולל.
  • ריביות אטרקטיביות ביחס להלוואות אחרות בבנק או בגופים חוץ בנקאים.

חברת ריסטרט מתמחה מזה שנים רבות בכל סוגי המשכנתא ככלל ובמשכנתא לכל מטרה בפרט, ומזמינה אתכם ליצור קשר ולקבל ליווי אישי מאנשי מקצוע המובילים בתחום המשכנתאות. אנו מתגאים במתן יחס אישי לכל הלקוחות שלנו, ומאמינים ביחסים מקצועיים אשר מבוססים על אמון, הקשבה ובניית תוכנית כלכלית המותאמת לכל לקוח לפי צרכיו הייחודיים.

למידע נוסף השאירו פרטים

/ 5.

למידע נוסף השאירו פרטים
דילוג לתוכן