משכנתא לרכישת דירה

מתכננים לקחת משכנתא לרכישת דירה? בשעה טובה! בין אם מדובר ברכישת דירה מקבלן, דירת יד שניה, או בדירה להשקעה, חשוב שזה יקרה רק אחרי שקיבלתם את הצעת המשכנתא האופטימלית עבורכם. משכנתא לרכישת דירה הינה הלוואה שנלקחת בדרך כלל לתקופה ארוכה, אשר מתאימה לצרכיו וליכולותיו של הלווה בהווה עם תכנון מוקפד ומותאם לעתיד. בכל זאת, רכישה של נכס הינה העסקה הכלכלית הגדולה ביותר עבור מרבית המשפחות ומשקי הבית.

משכנתא הינה הלוואה אשר ניתנת לרוב על ידי בנקים למשכנתאות ובמקרים אחרים על ידי גופים חוץ בנקאיים או חברות ביטוח שחלקן אף יודעות לתת פתרונות מצוינים לבעלי הון עצמי נמוך. ההלוואה ניתנת בתמורה לשעבוד של הנכס הנרכש ומשכונו לטובת הגוף מלווה, ובכך אותו גוף מפחית את הסיכון שבו הוא נושא. תנאי ההלוואה נקבעים בהתאם לשיקולים, כגון: שווי הנכס, כושר ההחזר החודשי של הלווה, תנאי השוק, תנאים מאקרו כלכליים וכדומה.

שלבי העבודה

  1. הכרות ראשונית והבנת צרכי המימון שלכם.
  2. ניתוח כלכלי מקיף – הכנסות, הוצאות, חסכונות, התחייבויות ומטרות בהווה ובעתיד.
  3. ניתוח אשראי קיים ובניית תקציב מימון לכלל האשראי בתוספת המשכנתא החדשה.
  4. בניית תמהיל הלוואה ייחודי ומותאם לכם באופן אישי.
  5. קבלת אישור עקרוני לתמהיל הנבחר ממספר בנקים.
  6. ניהול מכרז ריביות מול הבנקים עד לקבלת ההצעה האטרקטיבית.
  7. סיוע בטיפול הניירת לאורך כל התהליך והכוונה בנושא ביטוח המשכנתא במידת הצורך.
  8. ליווי שוטף לאחר קבלת המשכנתא ובחינת אפשרות למחזור, כדי שתמיד תהיו עם התנאים האטרקטיביים בשוק.

אנו בריסטרט מציעים לכם ליווי אישי, מקצועי ויעיל בכל תהליך לקיחת המשכנתא, יד ביד החל משלב הייעוץ והתכנון ועד שלב התשלום בגין הנכס (גם לאחריו אנחנו נמשיך לדאוג לכם). נדע לייעץ ולתת את הכלים המתאימים לפני לקיחת המשכנתא ואת הטיפים לניהול השוטף לאחר לקיחתה, על מנת שבכל זמן נתון המשכנתא שלכם תהיה בתנאים האופטימליים עבורכם.

למידע נוסף השאירו פרטים

/ 5.

למידע נוסף השאירו פרטים
דילוג לתוכן