ייעוץ משכנתאות

תהליך לקיחת משכנתא הוא תהליך מסורבל ומורכב המצריך התערבות של מספר גורמים ולרוב מלווה בחששות, אבל זה לא אמור להיות כך. בעזרת שירות אישי, נגיש, מקצועי ובגובה העיניים אנו מקפידים להשאיר את הלקוח “בתוך התמונה”, עם שקיפות מלאה, ודואגים להסיר כל חשש או חוסר ודאות אשר עשויים להתפתח בדרך.

ייעוץ משכנתאות יחסוך לכם ככל הנראה הכי הרבה כסף בחיים! אפשרויות החיסכון בעסקה כה גדולה כמו זו הן עצומות ואתם זקוקים למישהו מהצד שלכם, שיבנה עבורכם את התמהיל המתאים לצרכים האישיים שלכם, ישיג לכם את הריביות הטובות ביותר ויקטין את החשיפה לסיכון בעתיד למינימום.

יועצי משכנתאות מטעם הבנק – נציגי מכירות

מקובל לחשוב שבנקים מספקים את המוצרים שלהם (הלוואות, משכנתאות ומוצרי מימון נוספים) ישירות ללקוחות, ללא תיווך. בין אם מדובר בהלוואה פשוטה או מורכבת עבור הלקוח, עם ריביות ומונחים מקצועיים, הלקוח חסר הידע הפיננסי בדרך כלל ימצא את עצמו מול נציגי הבנק חסר ישע, בניסיון להבין האם הוא מקבל את מה שהוא רוצה ובצורה האופטימלית עבורו או שמא "עובדים עליו".

במקרה של משכנתא, עשוי הלקוח המבולבל למצוא את עצמו מול "יועץ משכנתאות" מטעם הבנק, שמסביר לו על המשכנתא שהוא לוקח או ממחזר, נותן לו את פרטי הריביות ועושה את הכל בצורה מאוד מפוזרת ומלאה במונחים מקצועיים כדי שהלקוח בהכרח לא יבין. לקוחות מבולבלים פעמים רבות חותמים בפזיזות מבלי להבין בפועל האם חתימתם נחתמה עבור משכנתא כדאית עבורם או לא.

חשוב מאוד להבין: "יועצי המשכנתאות" מטעם הבנק הם לא יועצי משכנתאות אובייקטיביים, אלא אנשי מכירות.   יועץ משכנתאות מטעם הבנק מציע את המשכנתא עם התנאים והמסלולים הקיימים בבנק שלו בלבד, בעוד יועץ משכנתאות פרטי בודק תחילה את התנאים הנדרשים ללקוחות שלו ולאחר מכן פונה איתם לבנקים.

האינטרס של נציגי הבנק הוא למכור לכם את המשכנתא היקרה ביותר שניתן, ואם יצליחו, הם גם יתוגמלו בהתאם על ידי המנהלים שלהם. המינוח "יועץ משכנתא של הבנק" בא כדי לנסות ולגרום ללקוח לחשוב שאותו יועץ הוא בצד הלקוח, כאשר בפועל ההפך הוא הנכון, קיים ניגוד אינטרסים מוחלט. יש להתייחס ליועץ משכנתאות מטעם הבנק כאל נציג מכירות משכנתאות ותו לא.

יועץ משכנתא פרטי – כל הסיבות להעזר בו

כאשר מדובר במשכנתא חדשה, ישנן סיבות רבות לכך שאנשים צריכים להיעזר ביועץ משכנתאות. יועצי משכנתאות מציעים יותר מסתם ייעוץ פיננסי. הם מציעים תמיכה, הדרכה וסיוע לאנשים כדי שיוכלו להפיק את המירב מהכספים שלהם בטווח הארוך.

יועצי משכנתאות פרטיים יכולים לעזור למצוא את תנאי ההלוואה הטובים ביותר עבור הצרכים שלכם, תוך לקיחה בחשבון של פרמטרים כמו הוצאות צפויות בעתיד, שינויים צפויים בהכנסות, צפי לירושות, צפי לקופות חיסכון שנפתחות בעתיד, קרנות השתלמות ועוד.

אנו בריסטרט מציעים לכם ליווי אישי, מקצועי ויעיל בכל תהליך לקיחת המשכנתא, החל משלב התכנון ועד שלב התשלום בגין הנכס (וגם לאחריו אנחנו נמשיך לדאוג לכם). נדע לייעץ ולתת את הכלים המתאימים לפני לקיחת המשכנתא ולאחריה, על מנת שבכל זמן נתון המשכנתא שלכם תהיה בתנאים האופטימליים עבורכם.

למידע נוסף השאירו פרטים

/ 5.

למידע נוסף השאירו פרטים
דילוג לתוכן